تنهای خفته dl

اگر روزی 1درصد پیشرفت کنی در یک سال حدود 360درصد پیشرفت خواهی کرد

برای دیدن مطالب به ادامه ی مطلب بروید.



پس از تحقیقات بسیار هنوز این مساله که آیا این نقاشی های به دست موجودات فضایی رسم شده یا انسانهایی در آن دوران، در هاله ای از ابهام است.

در این نقوش چند آدم فضایی به همراه تسلیحاتی عجیب به چشم می خورد، همچنین لباس های مرموزی که به تن آنهاست در این میان جلب توجه می کند.

باستان شناسی محلی به نام "JR Bhagat" که در حال بررسی و رمز گشایی از این تصاویر بوده هنوز به پیام واضحی دست نیافته است.غیر از فرضیه های رسم نقوش توسط بیگانگان، نظریه ای هم مبنی بر افکار کنجکاوانه بشر درباره موجودات فضایی وجود دارد که شاید این خطوط مرموز از آنها سرچشمه گرفته و به دست آدمیزاد روی تخته سنگ ها نقش بسته است.

تحقیقات نشان داده تصاویر با رنگ هایی طبیعی و برگرفته از دل طبیعت کشیده شده است که همچنان پس از این همه سال محفوظ مانده است.

دانشمندان در تلاش هستند تا اطلاعات بیشتری در این باره کسب و ارائه دهند که قطعا برای علاقمندان به موضوع بیگانگان فضایی جالب است و می بایست برای آگاهی از این موارد، تا انتشار اخبار جدید راجع به این موضوع صبر و حوصله به خرج داد.

گفتنی است برخی از بازدیدکنندگان این تصاویر معتقدند که نیازی نیست ما در جستجوی موجودات فضایی باشیم آنها در کره زمین و اطراف ما هستند!











 


:: لینک کوتاه مطلب :: bilavar-khoy.blog.ir/post/6
شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۶:۵۹ ب.ظ
مدیر (Admin)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تنهای خفته dl
تمامی حقوق برای تنهای خفته dl محفوظ است .