تنهای خفته dl

اگر روزی 1درصد پیشرفت کنی در یک سال حدود 360درصد پیشرفت خواهی کرد

کلش آف کلنز بدون نیاز به اینترنت

به صورت کاملا رایگان

اگر شما هم از بازیکنان بازی معروف کمپانی سوپرسل یعنی کلش آف کلنز باشید میدانید که این بازی استراتژیک یک بازی آنلاین است و برای اجرا و بازی شما باید به صورت دائمی به اینترنت متصل باشید.شاید تا به حال به این فکر کرده باشید که آیا میتوان بازی کلش آف کلنز را به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت بازی کرد یا خیر.سایت رویدمستر این بار نسخه آفلاین بازی کلش آف کلنز را برای شما آماده کرده است یعنی میتوانید بازی را به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا و بازی کنید و از آن لذت ببرید.پس با فست2فیس در معرفی نسخه آفلاین بازی کلش آف کلنز همراه باشید.

از قابیلت های بسیار عالی نسخه آفلاین بازی کلش آف کلنز این است که با توجه به این که شما در بازی به سرور متصل نیستید و تغییرات در خود بازی و گوشی شما انجام میشود به راحتی میتوانید بازی را به وسیله برنامه های هک دستکاری کنید و از منابع بینهایت و الماس و جم و طلا و اکسیر بینهایت بهره مند شوید.

ویژگی های کلش آف کلنز آفلاین Clash Of Clans Offline :

کلش آفلاین بدون نیاز به اتصال اینترنت

قابلیت ارتقاء قبیله

قابلیت ساخت تجهیزات مختلف

قابلیت ارتقاء تجهیزات و دیوار ها

چیدن مپ به شکل دلخواه

قابلیت اتک سینگل

و…

قاعدتا برای این که بتوان در بازی کلش آف کلنز با دیگران ارتباط بر قرار کرد و در واقع با آنها چت کرد و به گفت و گو پرداخت یا کلن ساخت و به کلن دیگران رفت به اینترنت نیاز است.همچنین اگر شما بخواهید به قبیله دیگران اتک بزنید و به آنها حمله کنید و یا در وار شرکت کنید باید راه ارتباطی و اتصالی باشد تا این اعمال انجام پذیرد بنابراین در نسخه آفلاین شما نمیتوانید از این ویژگی های بازی کلش آف کلنز استفاده کنید چون اتصالی بین شما وجود ندارد.

شما میتوانید جدیدترین نسخه بازی کلش آفلاین Clash Of Clans Offline را بهصورت کاملا رایگان از سایت تنهای خفتهdl دانلود کنید و در گوشی اندروید خود نصب کنید.

به دلیل خرابی لینک دانلود لطفا تا اخر شب دانلود نکنید 

با تشکر

لینک دانلود اصلاح شد.آرام

 

🔗دانلود
حجم: 8.52 مگابایت
توضیحات: کپی پیگرد ناموسی دارد
 

کسب درآمد

.

⚠️توجه⚠️

این بازی شبیه به کلش او کلنز هستش نه خود کلش⛔

 

:: لینک کوتاه مطلب :: bilavar-khoy.blog.ir/post/19
دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۰۶ ب.ظ بازی ها /games
مدیر (Admin)
نظرات (۵۴)
Amir ۰۶ ارديبهشت ۰۰ ساعت ۱۴:۳۰

سوال دارم

بلع بفرما
رضا ۲۳ اسفند ۹۹ ساعت ۲۱:۰۳

سلام چرا لینک خرابه

 

Mohammad ۰۴ اسفند ۹۹ ساعت ۱۲:۵۷

سلام ببخشید من وقتی روی لینک میزنم می‌ره داخل یک سایت 15 ثانیه صبر میکنم میزنم کلیک کن تا به لینک بروز کلیک میکنم اما نمیره به لینک بلکه میشه لطفاً کمک کنید

 

سلام
خب دیگ اونجا پایین یه چیزی میاره با نوشته ی (این فایل میتواند به گوشی شما آسیب برساند با این حال میخواد ان را بارگیری کنید  ) شما دانلود یا دریافت یا بارگیری را میزنید و دانلود میکنه
محمد ۰۴ اسفند ۹۹ ساعت ۱۲:۵۶

سلام ببخشید من وقتی روی لینک میزنم می‌ره داخل یک سایت 15 ثانیه صبر میکنم میزنم کلیک کن تا به لینک بروز کلیک میکنم اما نمیره به لینک بلکه میشه لطفاً کمک کنید

 

محمد ۰۴ اسفند ۹۹ ساعت ۱۲:۵۴

سلام ببخشید من وقتی روی لینک میزنم می‌ره داخل یک سایت 15 ثانیه صبر میکنم میزنم کلیک کن تا به لینک بروز کلیک میکنم اما نمیره به لینک بلکه میشه لطفاً کمک کنید

 

سایت همین الان تست شد مشکلی نداشت یه بار دیگ تست کنید انشالاه فردا یه لینک بی درد سر میزارم که با یک کلیک دانلود شع
م ۲۶ بهمن ۹۹ ساعت ۱۰:۱۶

من تمام کار هاش رو انجام میدم ولی میاد در حال انتقال دیگه چیزی نمیاد 

سلام در همون لحظه در پایین صفحه براتون یه در خواستی میاد که مینویسه این نوع فایل .... قبول یا دانلود رو بزن دانلود میشه
Sina ۱۱ بهمن ۹۹ ساعت ۲۲:۴۱

بازی بی نظیره دست سازندش درد نکنه👌🏻

❤🌺🌹
علیرضا گلزار شهری ۲۵ دی ۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

ببخشید سلام

بازی برای کامپیوتر هست و اگه هست به ویندوز ۷ می خوره؟ 🤔

نع بازی مخصوص اندروید هستش
علیرضا ۲۵ دی ۹۹ ساعت ۱۵:۵۳

ببخشید سلام

بازی برای کامپیوتر هست و اگه هست به ویندوز ۷ می خوره؟ 🤔

علیرضا گلزار ۲۴ دی ۹۹ ساعت ۲۰:۵۸

سلام

ببخشید میشه بگین بازی کامپیوتری هست و به ویندوز هفت می خوره یا نه؟ 

 

نع مخصوص اندریود هستش اگه میخواهید در ویندوز اجرا کنید ابتدا یه شبیه ساز اندروید نصب کنید برای ویندوز بعدش این بازی رو دانلود و در شبیه ساز نصب کنید.
سام ۰۸ دی ۹۹ ساعت ۱۶:۳۸

پول بازی بی نهایت

بلع اگه بی نهایت نبود در لیست پر بازدید ترین مطالب اونجا نوشته مود بازی توال از اونجا بی نهایتشو دان کنید.
سام ۰۸ دی ۹۹ ساعت ۱۶:۲۶

این کلش یا یک بازی مثل کلش

دقیقا شبیه کلش هستش (توتال آفلاین)
مبین ۱۹ آذر ۹۹ ساعت ۱۳:۵۲

دانلود‌نکنیدکلش‌افلاین‌نیست‌توتال‌افلاین‌

درست‌شبیه‌بازی‌کلش‌هست‌ولی‌خودکلش‌

نیست‌من‌که‌خوشم‌نیومد‌کیفیتش‌هم‌بد‌بود‌

نصب‌نکنید‌پشیمون‌میشین‌‌براش‌یه‌ستاره‌هم

زیاده

هرکس یه نظری داره 🙂
مبین ۱۸ آذر ۹۹ ساعت ۲۳:۴۴

من‌دانلود‌کردم‌کلش‌افلاین‌نیست‌توتال‌آفلاین‌

هست‌منم‌وقتی‌اینودیدم‌خوشحال‌شدم‌که‌کلش

افلاین‌دروغ‌دانلود‌نکنید

خب منم تو پایین نوشتم دیگ شبیه کلش هستش نه عین کلش
مبین ۱۸ آذر ۹۹ ساعت ۲۰:۵۹

چطوری‌دانلود‌میشه‌لطفا‌یکی‌به‌من‌بگه

روی دانلود بزنید بعد به یه صفحه ای منتقل میشید و ده ثانیه صبر کنید هر کدی را میبینید وارد کادر کنید و رد تبلیغ رو بزنید بعد خودش دانلود میشه
alireza ۱۸ آذر ۹۹ ساعت ۱۱:۱۹

خیلی علیه ولی نسخه ی قدیمی شه اگه میشه یه جدید شو بیار

سلام داداش نسخه جدیدش انلاین هست میتونید از طریق کافه بازار یا مایکت انلاینشو دانلود کنید
ارباب همه ۲۶ مهر ۹۹ ساعت ۱۵:۱۱

این چه برنامه خرابی و گوهی هست خاک توسر سازنده خر

لطفا درست حرف بزنید استفاده از الفاظ رکیک در فضای مجازی جرم هست از چهار ماه حبس گرفته تا.......
Ssg ۱۹ شهریور ۹۹ ساعت ۱۶:۵۱

ریدم دهنت با این کلشت حالا تونستی ای پی وهرگوهی که خواستی بخور

خیلی اسکولی کص کش احمق چه ربطی به ایپی داره یع بازی نصب کن لذت ببر کص کش اولاً برین تو دهن پدر مادرت بی شرف لاشی
نیما ۰۴ شهریور ۹۹ ساعت ۰۱:۲۸

خواهشا کمک کنید چه شکلی دانلود کنم

 

روی دانلود که با فونت بزرگ به رنگ ابی نوشته شده دانلود بزن بعد وار یک صفحه میشین ۱۰ ثانیه منتظر بمانید و یه کد به شما میده اونو واردو کادر کنار کد کنید و رد تبلیغ رو بزنید خودش دانلود میشه

چاک ۲۲ تیر ۹۹ ساعت ۰۹:۱۶

دوست عزیز

چرا بازی توتال کنکیوست رو به جای کلش افلاین قالب میکنی به مردم؟

سلام 
دوست گرامی اگه دقت کنید تو توضیحات هم نوشتم این بازی (افلاین و شبیه به کلش تاکید هم کردم گفتم شبیه به کلش هست ) به بیشتر افرادی که قالب کردیم راضی بودند و تو نظرات اطلاع دادن ولی ما تایید نکردیم شما مواظب باشید دیگه براتون قالب نشه 🤫🤫🤫🤫🤫
آدم خور ۱۲ تیر ۹۹ ساعت ۲۰:۵۷

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ** ** *** **** ** *** *****

با احترام حرف بزنید دوست عزیز آی پی و محل سکونت شمارا در دست داریم کاری نکنید که به پلیس فتا شما را معرفی کنیم استفاده از الفاظ رکیک در فضای مجازی جرم محصوب میشه پس مواظب باشید.


اول ب‌ ر ی ن ت و د ه ن پ در م ا د رت😊🙂🙂🙂🙂
میثم ۰۸ تیر ۹۹ ساعت ۲۲:۲۳

کجای برای دنلود 

بر روی دانلود که با رنگ آبی و بزرگ نوشته شده اونو بزن بعد منتظر باش به یه صصفحه منتقل میشی ده ثانیه منتظر باش بعد هر کدی رو که میبینی تو اون صفحه وارد کادر کن و رد تبلیغ رو بزن بعد خودش دانلود میشه😨☹😊😊😊😊
سعید ۰۶ تیر ۹۹ ساعت ۱۷:۱۳

چجوری دانلود کنم

بر روی دانلود که با رنگ آبی و بزرگ نوشته شده اونو بزن بعد منتظر باش به یه صصفحه منتقل میشی ده ثانیه منتظر باش بعد هر کدی رو که میبینی تو اون صفحه وارد کادر کن و رد تبلیغ رو بزن بعد خودش دانلود میشه😨☹😊😊😊😊
بدون نام ۳۰ خرداد ۹۹ ساعت ۱۶:۳۴

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** بازی هک شده است

امیر علی ۱۸ خرداد ۹۹ ساعت ۱۴:۰۶

میشه توی بازی گروه زد و درخواست بدهیم

اره اون موقع باید به اینترنت متصل باشید.
علی ۱۷ خرداد ۹۹ ساعت ۱۳:۰۳

سلام این بازی افلاین یا انلاین 

آفلاین هست برای قبیله زدن و پیوستن به قبیله باید اینترنت رو روشن کنید.
علی ۱۶ خرداد ۹۹ ساعت ۱۴:۱۵

سلام لینکش کجاست

همون که بزرگ با رنگ ابی کنار ایموجی زنجیر مانند نوشته دانلود اونه . از این بهتر نمیتونستم راهنمایی کنم💗
امیررضا ۱۴ خرداد ۹۹ ساعت ۱۲:۳۷

سلام‌چرا‌نصب‌نمیشه....

میشه دقیقا بگید چه خطایی بر نصب نشدن نشون میده؟؟؟؟
حامد ۱۲ خرداد ۹۹ ساعت ۱۲:۵۳

دانلودنمیشه

در پایین همان صفحه اموزش دانلود رو گزاشتم.
رضا ۰۸ خرداد ۹۹ ساعت ۱۳:۴۲

سلام خیلی خیلی عالیه ازسازندش ممنونم 

ممنون که سایت مارا انتخاب کردید دمتون گرم😘
سهیل ۰۷ خرداد ۹۹ ساعت ۲۳:۲۹

چگونه دانلود میشه

روی دانلود کنار فلش سبز رنگ بزن دانلود میشه
امیرمحمد ۰۷ خرداد ۹۹ ساعت ۱۰:۰۹

من هرچی لینک دانلود را می زنم برای من دانلود نمی کند

لینک دانلود تست شد سالم هست
یونس ۰۶ خرداد ۹۹ ساعت ۱۳:۱۵

سلام من دانلود کردم هک نبدو

واقعا؟؟؟؟؟؟
امیر حسین ۰۵ خرداد ۹۹ ساعت ۱۵:۲۷

سلام لطفا یه کلش دیگه بدون اینترنت بسازید ممنونم

سلام دست ما که نیست بسازیم ساخت بازی یه کار خیلی سختیه ♡
محمد ۰۳ خرداد ۹۹ ساعت ۲۲:۲۰

چرا این لینک نداره

سلام لینک دانلود داره کنار اون فلش سبز رنگ نوشته دانلود اونو بزن دانلود میشه
امیر ۰۳ خرداد ۹۹ ساعت ۱۳:۵۶

سلام خسته نباشید ببخشید لینک دانلود کجاست😕؟ 

 

همون که در بالا کنار فلش سبز رنگ نوشته دانلود اونو بزنید و دانلود کنید😋
shahin.kh ۲۷ ارديبهشت ۹۹ ساعت ۰۹:۳۹

خیلی خیلی بازی آلی هست من که خیلی دوست داشتم

خیلی خوشحال شدیم که تونستیم شمارا راضی کنیم ممنون از شما دوباره منتظر نظرات خوب شما هستیم
محمد ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ساعت ۱۷:۲۹

اینکه کلاش رومیه

اره دیگه فک کردی سوپرسل از بازی هاش افلاینشو میسازه؟؟؟؟
علی ۲۴ ارديبهشت ۹۹ ساعت ۱۵:۱۸

مال من اومد😜

خدارو شکر (ممنون که مارا انتخاب کردید دوباره منتظر شما و نظرات خوبتون هستیم)
علی ۲۳ ارديبهشت ۹۹ ساعت ۱۳:۲۶

عالی بود ممنون از سایت خوبتون و از مدیر سایت

خیلی ممنون خواهش میکنم شما لطف دارید❤❤⚘
امیر ۲۱ ارديبهشت ۹۹ ساعت ۱۶:۱۸

سلام چرا سایت روبستید

 

کدوم سایت لینک دانلود یا سایت ما؟؟؟ هردوتاش الان تست شدند کار میکردند و لینک دانلود هم سالم هست.
امیر ۲۱ ارديبهشت ۹۹ ساعت ۱۶:۱۲

سلام سایت رو بستید

 

حسام ۲۱ ارديبهشت ۹۹ ساعت ۰۹:۵۶

سلام. ببخشید چرا بازی تون نصب نمی شه 

تست شد مشکلی نداشت(دقیقا چه خطایی برای نصب نشدن نشون میده؟؟)
امیر عباس ۲۰ ارديبهشت ۹۹ ساعت ۰۴:۰۶

ببخشید باید بعد از نصب چیکار کنم ؟

آیا باید خود بازی کلش اف کلنز رو داشته باشم یا نیازی نیست

نه ربطی به کلش اصلی نداره توجه داشته باشید که این بازی شبیه کلش هست نه خود کلش.
یک بنده خدا ۱۳ ارديبهشت ۹۹ ساعت ۰۰:۱۱

من دانلود کردم اصلا کلش نیست توتال  خیلی مسخرس

 

اینو ماهم میدونیم شما هم میدونید که سوپر سل از بازی های خود افلاینشو نمیسازه خب ما این بازی را قرار دادیم شبیه کلش هست نه عین کلش.
سیدبردیاموسوی ۰۹ ارديبهشت ۹۹ ساعت ۲۰:۱۳

چجوری دانلود کنم 

واقعا افلاینه

سلام دربالا کنار فلش سبز رنگ نوشته شده دانلود اون رو بزن بعد دانلود میشه و راستی کاملا افلاین است ولی عین کلش نیست مثل کلش هست
امیر حسین ۰۹ ارديبهشت ۹۹ ساعت ۰۴:۰۴

سلام بچه ها منم دانلود کردم دارم بازی میکنم لطفا  مدیر سایت را ازیت نکنین

ممنون از همایتتون اقا امیرحسین 
دوباره منتظر نظرات خوب شما هستیم🤗💞🌹⚘
زلال ۱۶ فروردين ۹۹ ساعت ۱۴:۲۱

عالی☆☆☆☆☆

 

نسخه ی مود نداره؟؟؟؟

نسخه ی مود را در ساعت ۲۰ آپلود میکنم
علی ۲۹ اسفند ۹۸ ساعت ۱۴:۳۰

رمز اینه bilavar-khoy.blog.ir

امیر ۲۹ اسفند ۹۸ ساعت ۱۴:۱۷

رمز چیه بنویسید برام اونجا که گفتن رفتم

سلیمان ۲۴ اسفند ۹۸ ساعت ۰۴:۴۳

اصلا رمزش روپیدا نمیکنم سرکاری است

 

لینک دانلود رو اصلاح میکنم تا شب
محمد ۲۰ اسفند ۹۸ ساعت ۱۵:۱۱

براچی روی فایل نوشته توتال مگه کلش توتال است

 

دوستا عزیز این همه ما میدونیم که هیچ وقت سوپر سل از این بازی افلاینش رو نمیسازه ما این بازی را در اختیارتان قرار دادیم شبیه کلش هست و حجم کمی داره و افلاین هست حالا بستگی به شما داره که دانلود کنید یا نه
علی ۰۶ اسفند ۹۸ ساعت ۱۰:۲۷

رمز عبور چیه

 

میتوانید با استفاده از مطلب زیر پیدا کنید.
http://bilavar-khoy.blog.ir/post/برنامه-ی-شکستن-رمز-عبور-فایل-های-zip-و-rar
یاسین ۱۱ دی ۹۸ ساعت ۰۶:۱۸

رمز عبورش چیه

میتوانید با استفاده از مطلب زیر رمز عبور را پیدا کنید 
http://bilavar-khoy.blog.ir/post/برنامه-ی-شکستن-رمز-عبور-فایل-های-zip-و-rar
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تنهای خفته dl
تمامی حقوق برای تنهای خفته dl محفوظ است .