تنهای خفته dl

اگر روزی 1درصد پیشرفت کنی در یک سال حدود 360درصد پیشرفت خواهی کرد

دانلود img tools (جایگذاری ماشین و مپ و اسلحه و کاراکتر و ...)


خب این نرم افزار کاربرد جایزگذاری مپ و ماشین و اسلحه و مپ و کاراکتر و .... دارد (در قسمت اموزش کاملا توضیح داده شده است )

دانلود

اما کار با این برنامه به این صورت است که شما برنامه را باز می کنید گزینه ی File را میزنید و در آن 3 گزینه ی Open و Close و Exit را می بینید.

ما در این پست آموزش می دهیم که چگونه می توانید یک ماشین را وارد بازی کنید.برای این اول یک فایل ماشین ساده را دانلود کرده و سپس آن را باز کنید.در آن 2 فایل وجود دارد که یکی با پسوند dff و دیگری با پسوند txd است.شما این دو فایل را در پوشه ای بریزید.گزینه ی File را بزنید و محل نصب بازی را انتخاب کنید و وارد پوشه ی Models شوید و gta3.img یا gta3 را انتخاب کنید و صبر کنید.سپس گزینه ی Edit را بزنید و گزینه ی 

Find را بزنید و اسم فایل را بنویسید.Find Text را بزنید.سپس روی فایلی را که در img tool آوردید آبی می شود روی آن کلیک راست کنید گزینه ی Replace را بزنید فایل را با پسوند dff پیدا کنید روی آن بزنید و دوباره وارد Find شوید و همان اسم را بنویسید و برای آن پسوند txd بگذارید و آن را پیدا کنید.


د

 $$$$$ دانلود $$$$$

:: لینک کوتاه مطلب :: bilavar-khoy.blog.ir/post/36
چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴ ق.ظ
مدیر (Admin)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تنهای خفته dl
تمامی حقوق برای تنهای خفته dl محفوظ است .