تنهای خفته dl

اگر روزی 1درصد پیشرفت کنی در یک سال حدود 360درصد پیشرفت خواهی کرد

میشنوی صدامو مثل دلم پاره پارس
محکم تر بزن هنوز تو بدنم جا هست
چجور گریه کنم همه اشکامو دیدن
به تماسامم به زندگی رد میدم
به جون چشات این اخرین نامست
میگی سیگارتو بنداز بره هنوز یه کام هست
زدن یا هنوز دختری زندگی منو تورو کی کرد مفت فریب
فالتو گرفتم فقط چشات بود توی فالت
چشاتو گذاشتی اینحا من کجا چشم بزارم
موهامو زدم یوقت نره لای انگشتای کسی
لعنت به دستات که لای موهاشه
میگفتم بنیامینم دوس دارم که موهاش بور باشه
اون بنیامینه هه اونم باباشه
دنیا چشم نداشت چشاش بسته شد
خندیدی به روشس که لبام دوخته شد
مگه تو سن کم کسی عاشق نمیشه
هرکی بهم تیکه انداخت گفتم دلش خوشه
داد بزنم عیب بگیری از کارم
بگی داد نزنیم صداتو دوس دارم
مگه میشه یه لحظه منم خوب باشم
گله دارم گله دارم چرا رفت رفیق فابم
به حرفام میخندن فکر میکنن سربارم
به نام خدا من وجود ندارم



شبیه تورو ندیدم که بهم بگه عزیزم
ولی ته قصه بره و بده فریبم
تو چشام بازم اشک بشه جمع
واسه دیدن چشاش که پره درد دلم
همه چیمو بهش تکیه کنم
با کسی باشم که باشه شبیه خودم و
ولی حیف که دیگه غریبه شده و من پر شده از غریبه دورم
چرا دور شدی از من تو کور شدی از من
مه ندید که چقدر من به تو خوبی کردم
یه درد توی مغزم
یه عقده پای رفتن یه حسی بدی که یه شهر ردت کردن
مثه یه سرطان شدی واس من
که میکشونه منو هر لحظه دایما پیش تو
پیش خاطراتمون پیش وقتایی که تو فقط بودی واسه من



هر شبم با شب گذشته فرق داره
تنها فرق بین من و اون فقره اره
شنیدی میگن هر اومدنی یه رفتنی داره
نیومدی چه رفتی ساده
بعضیا انقدر فقیرن تنها داراییشون پوله
بی حرمت یه سال نشد ساختی توله
دستات تو دستم بود دنیارو مشت کرده بودم
جلو چشام اومدی تازه خشک کرده بودم
یجای دیگه میخورد تو گوشت من اینجا میلرزیدم
به پول فروختنت از همین چیزا میترسیدم
شب عروسیتم همدمم بود نگهبان پارکینگ
ازت تعریف کردم گفتم چه پاکی
با خنده بهم گفت عشقم تو این تالار عروس شد
از همون وقت منم شدم نگهبان پارکینگ
غصه منو نخور خیلی وقته تموم کردم
اخه پنج ساله شعرامو سر تو حروم کردم
تو هر برگ دفتر خاطراتم هست اسمت
بدم میاد از اونی که با تو هم اسمه
پویا داره میمیره کجایی باعث و بانی
فقط به دستای تو میشم شیمی درمانی
س ر ط الف نونه
خیلی دوسش دارم ولی یکی بینمونه
س ر ط الف نونه
دیگه ازادی نیست برام ازادی میدونه
متن اهنگ سرطان از پویا یو استار و ارتین جی کت
شبیه تورو ندیدم که بهم بگه عزیزم
ولی ته قصه بره و بده فریبم
تو چشام بازم اشک بشه جمع
واسه دیدن چشاش که پره درد دلم
همه چیمو بهش تکیه کنم
با کسی باشم که باشه شبیه خودم و
ولی حیف که دیگه غریبه شده و من پر شده از غریبه دورم
چرا دور شدی از من تو کور شدی از من
مه ندید که چقدر من به تو خوبی کردم
یه درد توی مغزم
یه عقده پای رفتن یه حسی بدی که یه شهر ردت کردن
مثه یه سرطان شدی واس من
که میکشونه منو هر لحظه دایما پیش تو
پیش خاطراتمون پیش وقتایی که تو فقط بودی واسه من
:: لینک کوتاه مطلب :: bilavar-khoy.blog.ir/post/37
شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۲۹ ب.ظ
مدیر (Admin)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تنهای خفته dl
تمامی حقوق برای تنهای خفته dl محفوظ است .