تنهای خفته dl

اگر روزی 1درصد پیشرفت کنی در یک سال حدود 360درصد پیشرفت خواهی کرد

دانلود اهنگ جدید امید جهان با نام دونه دونه

متن آهنگ جدید امید جهان دونه دونه

من برات میمیرم و
دست تورو میگیرم و
اگه یک لحظه نباشی
از همه دلگیرم و
چشماتو ببند و
دستامو بگیرو
اینهمه علاقه رو تو دست ِ کم نگیرو

ناز میکنی و دلم میریزه میریزه میریزه
دونه دونه اشکام تو چشمام به شکل ِ سینه ریزه
اسم تورو روی قلبم نوشتم عزیزم
تموم دنیام کمه به پای عشق تو بریزم
شعر آهنگ جدید امید جهان دونه دونه

زندگی دلچسبه تو کنارم هستی
اینهمه شادی و تو دلیلش هستی
من با تو خوشبختم عشق ِ تو شیرینه
همه حرفای تو به دلم میشینه

ناز میکنی و دلم میریزه میریزه میریزه
دونه دونه اشکام تو چشمام به شکل ِ سینه ریزه
اسم تورو روی قلبم نوشتم عزیزم
تموم دنیام کمه به پای عشق تو بریزم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )


 


نظر یادتون نره 
:: لینک کوتاه مطلب :: bilavar-khoy.blog.ir/post/39
چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۱۴ ب.ظ
مدیر (Admin)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تنهای خفته dl
تمامی حقوق برای تنهای خفته dl محفوظ است .